22 Mayıs 2013 Çarşamba

Basur Tedavisi Olmasak da Olur Mu?

Gelen maillerden dolayı bu makaleyi yazma gereksinimi duydum. Basur tedavisi olmalı mıyım? İlerde karşılaşacağım daha ciddi bir problem olur mu? Basur tedavisi olmak için doktora gitmeli miyim çekiniyorum....

Bu ve benzeri mailler çok gelir oldu. Altını çizerek bir yanıt vermek istiyorum. Basur tedavisi olun!!! Çünkü çok basit. Neden acı çekesiniz ki. Neden hayat kaliteniz yerlere düşsün ki. Korkularınızın olduğunu biliyorum. Pek çok kişi basur hastalığından emin dahi olamıyor. Çünkü doktora gitmiyor. Doktora gidememenin sosyolojik boyutlarına pek değinmek istemiyorum ama bir rahatsızlığınız varsa kesin tanıyı her zaman uzman hekim koyabilir.

Basur belirtilerini daha önceki yazılarımda belirtmiştim. Okumanız bir nebze olsun tanı koymanıza yardımcı olacaktır.

Basur tedavisi olmazsanız ne olur?

Meraklanmayın öldürmez ama süründürür.Yani kalitesiz bir hayat sürersiniz. İnsanları pek çok basit hastalık bile rahatsız ediyor. Hele hele basur hastalığı küçük falan değildir. Kesinlikle tedavi edilmesi gereken bir hastalıktır. Sitemizde birçok yöntem paylaştık. Okuyucularımızın da desteğiyle yöntemleri tartıştık. Sizler de tedavi sürecini anlatarak yorumlarınızla diğer hastalara destek olabilirsiniz.

Elimden geldiğince bitkisel tedavi yollarını paylaşmaya çalışıyorum. Bitkisel yöntemlerin son derece revaçta olduğu yüzyılımızda tedavi olmamak aptallık diyorum. En doğal yöntemlerle ağrısız sızısız kurtulacaksınız. Değerli yorumlarınızı bırakmaktan çekinmeyin. Allah şifa versin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Basur Bitkisel Tedavi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...