19 Mart 2012 Pazartesi

Basur Bitkisel Tedavi Gerçek Mi?

Bilindiği üzere birçok hastalığın 5-10 adet tedavi yöntemi vardır. Ancak hangileri daha etkilidir genelde doktor tavsiyesi ve deneme yanılmayla öğrenilir. Tabiî ki hastalığınız derecesi iç veya dış hemoroid olması çok önemli hususlardır. Her ikisi de aşırı derecede rahatsız edicidir gerçi. Öncelikle bu rahatsızlığı geçirmiş biri olarak sizlere yardımcı olmaya çalışacağımı söylemek istiyorum. Maddeler halinde yazmak gerekirse:

1-) Kabızlığın önlenmesi. Çeşitli yiyeceklerle bu sorun çözülebilir.
2-) Gün içerisinde 8-10 bardak su içilmeli ( meyve suyu kola tarzı şeyler dahil değildir)
3-) Krem sürmek
4-) ılık suya oturup beklemek
5-) Basur memesinin iple sıkıştırılarak düşmesinin beklenmesi
6-) Ameliyatla çare aramak ( çok ileri seviye değilse kesinlikle tavsiye etmem)
7-) Lazer tedavileri
8-) Bitkisel kaynaklı ürünlerle tedavi

  Basur Bitkisel Tedavisi Gerçek Mi
                 Basur Bitkisel Tedavisi Gerçek Mi


Evet görüldüğü üzere birçok tedavi yöntemi mevcut bu yöntemleri daha da fazlasını denemiş biri olarak çoğunda hüsrana uğradığımı söyleyebilirim. En etkili yöntemin ne olduğunu açıkçası bilmiyorum. Her insanın bünyesi farklıdır. Kendi adıma konuşmak gerekirse bitkisel tedavinin en etkili yöntem olduğunu düşünüyorum. Çok kötü durumda olmadıkça ameliyata soğuk bakıyorum.
  
Para iadesi garantisi ile piyasada güzel bir kaynak mevcut.(tıkla-incele) Tavsiye ederim siteyi inceleyin. Almanya patentli bir ürün. 3 gün içerisinde basurunuzdan kurtulma garantisi veriyor. Bu yöntemden memnun kalmayan bir kişinin yazısına henüz denk gelmedim. Bu ürünü denemenizde sakınca görmüyorum.Piyasadaki diğer ürünlere göre uygun fiyatlı. Bir sonraki yazımda bu ürünü ele alacağım.


<<<3 Adım Yöntemi - Basur Bitkisel Tedavi                        Türk İnsanın Kronik Hastalığı Basur>>>

 

1 yorum:

  1. basur bitkisel tedavi yöntemlerinin doğruluğuna canı gönülden inanıyorum. çok yararlı bilgiler teşekkürler..

    YanıtlaSil

Basur Bitkisel Tedavi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...